تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:52
کد خبر : 1063

زیرساخت‌های شهری کرمان متناسب با فرهنگ ایثار تکمیل شود

زیرساخت‌های شهری کرمان متناسب با فرهنگ ایثار تکمیل شود

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهری مرکز استان متناسب با فرهنگ ایثار به همراه حضور گسترده و همراهی مردم به عنوان پایتخت مقاومت باید به تقویت دیانت و معنویت بویژه در نسل جوان منجر شود. به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در جمع اعضای کمیته مردمی

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهری مرکز استان متناسب با فرهنگ ایثار به همراه حضور گسترده و همراهی مردم به عنوان پایتخت مقاومت باید به تقویت دیانت و معنویت بویژه در نسل جوان منجر شود.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در جمع اعضای کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در تالار برق کرمان افزود: مرقد شهید سلیمانی برای تاریخ کرمان، ایران و مقاومت جهان شخصیتی است که هزاران نفر از آیندگان به او اقتدا می‌کنند، به همین منظور باید زیر ساخت های اساسی برای گلزار شهدا نیز فراهم شود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردمی در مراسم سالگرد سردار سلیمانی در دیماه امسال تصریح کرد: مسیر گلزار شهدای کرمان همانند راه نجف تا کربلا شد، زیرا این حضور برای شهیدی بود که در همین راه نجف تا کربلا شهید شد.
امام جمعه کرمان گفت: هر سال شاهد حضور بیشتر مردم در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی خواهیم بود و باید به بهترین شکل پذیرای این زائران باشیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این نشست ضمن تشریح اقدامات کمیته های مختلف ستاد سالگرد حاج قاسم از جمله کمیته های اسکان و تغذیه زائران گفت: همه دست به دست هم دادند و در صحنه بودند تا به جهان نشان دهند که حاج قاسم در بین مردم زنده است و راهش ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.