تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 4:54
کد خبر : 3245

رییس کل دادگستری کرمان: قلم خبرنگاران ناشر حقایق و واقعیات است

رییس کل دادگستری کرمان: قلم خبرنگاران ناشر حقایق و واقعیات است
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: هفدهم مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی به نام تلاشگران و زحمتکشانی مزین است که با قلم خویش در نشر و بازگویی حقایق و واقعیات، زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق در دنیای متلاطم امروز نقش و مسولیت مهمی بر عهده دارند.

به گزارش نسیم صبا: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ۳من تبریک این روز آورده است، خبرنگاران سربازانی هستند که سلاح آنها قلمشان است و در جنگ رسانه‌ای، جنگ بدون خونریزی، جنگ آرام و جنگ نرم از انقلاب و آرمانهایش دفاع می کنند؛ جنگی که بر صفحات روزنامه‌ها و میکروفون رادیوها، صفحات تلویزیون ها و عدسی دوربین ها جریان دارد.

این پیام اینگونه ادامه یافته است، هفدهم مردادماه، روز خبرنگار فرصتی مغتنم فراهم آورده از خبرنگاران، که بیرق‌دار آگاهی‌بخشی به جامعه اسلامی و جریان‌سازی صحیح انقلاب اسلامی هستند و آنهایی که قداست قلم را نمودی عینی بخشیده اند و بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش استوارانه ایستاده اند، تجلیل کنیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است، اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی در کشور و استان کرمان، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و کوشای ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.