تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 18:33
کد خبر : 3048

رییس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد

رییس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان  منصوب شد
با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، اکبر مختاری، معاون سابق رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان به سمت رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد.

به گزارش نسیم صبا:آیین تکریم و معارفه رییس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان روز چهارشنبه پنجم مردادماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رییس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی، شورای تامین استان و مسئولان شهرستان کرمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حکم انتصاب رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

شایان ذکر است مختاری از سال ۱۳۸۲ وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت های قاضی تحقیق دادگستری کرمان، بازپرس دادسرای کرمان، دادستان کوهبنان، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان، رییس شعبه پنجم محاکم حقوقی کرمان و از سال ۱۳۹۵ در سمت معاون رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان به شهروندان خدمت نموده است و هم اکنون در مقطع دکتری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در مرحله دفاع از رساله خود می باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از خدمات و زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد امیر ابراهیمی، رییس کل سابق دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان که طی حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه به سمت معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان منصوب شده است، تجلیل به عمل می‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.