تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 18:11
کد خبر : 894

رییس جمهور: نباید به بهانه عمران و آبادانی، جنگل و امکانات خدادادی را غارت کرد

رییس جمهور: نباید به بهانه عمران و آبادانی، جنگل و امکانات خدادادی را غارت کرد
رییس جمهور گفت: گلستان ظرفیت های فراوان برای توسعه دارد اما نباید به بهانه عمران و آبادانی، جنگل و بسیاری از امکانات خدادادی را غارت کرد.

رییس جمهور گفت: گلستان ظرفیت های فراوان برای توسعه دارد اما نباید به بهانه عمران و آبادانی، جنگل و بسیاری از امکانات خدادادی را غارت کرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی عصر جمعه در دیدار با نخبگان گلستان اظهار داشت: خداوند نعمات بسیاری را به انسان ارزانی داشته که باید از این ظرفیت ها برای عمران و آبادانی استفاده کرد.

وی بیان کرد: انسان باید زمین را آباد کند و از ظرفیت ها و هوا و فضا و امکانات موجود بهترین بهره را ببرد و برای آبادانی زمین تلاش کند اما از بین بردن جنگل و ساحل و امانت و منفعت طلبی و زیاده‌طلبی خلاف عمران و آبادی است.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه نباید در کشور فقر مطلق داشته باشیم گفت: فقر مطلق محصول بی عدالتی اجتماعی و اقتصادی بوده و زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: نباید اجازه بدهیم که خانواده ای برای اداره زندگی و تامین نیازهای اولیه زندگی مشکل داشته باشد که برای کمک به حل این مشکل از کمک مردم و به خصوص گروه های جهادی استقبال می کنیم .

وی به همراهی گروه های مردمی در کنترل شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع کرونا، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد و حتی برخی افراد شغل خود را از دست دادند که حمایت مستمر گروه های مردمی به خصوص بسیج و نیروهای جهادی آلام مردم را کاهش داد.

رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم از گروه های جهادی حمایت کرده و با آغوش باز از اقدامات مردم شهری و روستایی و خیران برای کم کردم آلام شهروندان استقبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تشکیل شورای عالی جهادی و فعال کردن بخش جهادی بسیج سازندگی امیدواریم بیش از گذشته از اقدامات گروه های جهادی بیش از گذشته حمایت شود.

این خبر تکمیل می شود. . .

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا امروز جمعه در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.