تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 12:53
کد خبر : 735

روستاها در مناطق بحرانی نشست زمین در کرمان جابجا شوند

روستاها در مناطق بحرانی نشست زمین در کرمان جابجا شوند
مصطفی آیت الله موسوی صبح شنبه در نشست پیشگیری و هماهنگی عملیات پاسخ به بحران با تاکید بر لزوم مطالعه دشت‌های کرمان در خصوص فرونشست دشت‌های کرمان گفت: متأسفانه روند فرو نشست در دشت‌های کرمان ادامه دارد و شاهد بروز این پدیده در اکثر دشت‌ها هستیم به همین دلیل باید مطالعات دقیق و گسترده در این زمینه انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به نشست زمین در برخی از دشت های کرمان گفت: روستاها در مناطق بحرانی جابجا شوند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، مصطفی آیت الله موسوی صبح شنبه در نشست پیشگیری و هماهنگی عملیات پاسخ به بحران با تاکید بر لزوم مطالعه دشت‌های کرمان در خصوص فرونشست دشت‌های کرمان گفت: متأسفانه روند فرو نشست در دشت‌های کرمان ادامه دارد و شاهد بروز این پدیده در اکثر دشت‌ها هستیم به همین دلیل باید مطالعات دقیق و گسترده در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: مناطق بحرانی باید شناسایی شود و در صورت لزوم روستاهای در معرض خطر باید جابجا شوند.

موسوی بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط با استفاده از این آمار و اطلاعات می‌توانند اقدامات لازم را برای کنترل بحران فرو نشست انجام دهند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان افزود: تسریع در اجرای این مطالعات ضروری است و باید در اسرع وقت انجام و نتایج اعلام شود در حال حاضر فقط در ۶ شهرستان این اطلاعات وجود دارد.

موسوی ادامه داد: هر گونه ساخت و ساز در مناطق بحرانی باید متوقف و اقدامات لازم برای پیگیری از خسارت‌های بعدی انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.