تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 7:08
کد خبر : 5791

رهایی ۳ زندانی از مجازات قطعی قصاص و چوبه دار در رفسنجان

رهایی ۳ زندانی از مجازات قطعی قصاص و چوبه دار  در رفسنجان
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با تلاش و زحمات اعضای و دبیران شورای های حل اختلاف شهرستان در6 ماه سپری شده از ابتدای سال جاری، یک هزار و 113 فقره پرونده به مصالحه ختم شده است.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهار داشت: در راستای حل وفصل اختلافات وهمچنین احیای سنت حسنه صلح در جامعه، اعضای شورای حل اختلاف حوزه قضائی رفسنجان موفق شدند تا پایان شهریور ماه گذشته، یک هزارو ۱۱۳ فقره پرونده را با صلح وسازش ختم نمایند.
وی عنوان کرد: طی ۶ ماه اول سال جاری ۴هزارو ۸۹۹ فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف رفسنجان شده که با وساطت اعضای خدوم شوراها تعداد ۴هزارو ۸۱۵ مورد رسیدگی قرار گرفته ومختومه شده است.
وی با اشاره به اینکه نسبت پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی ۵۱درصد می باشد، افزود: شعب زندان در این حوزه قضائی موجبات آزادی ۴۵ مددجو را فراهم نموده اند و ۳ زندانی از مجازات قطعی قصاص و چوبه دار رهایی یافتند .
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی بیان کرد: طی ۶ ماهه اول سال، تعداد ۷۹۳ فقره پرونده در شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف این حوزه قضایی وارد شده است و ۶۸۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.