تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 7:15
کد خبر : 5178

رفع تصرف از ۲۱۵ هکتار اراضی ملی در شهرستان جیرفت

رفع تصرف از ۲۱۵ هکتار اراضی ملی در شهرستان جیرفت
- دادستان جیرفت گفت: بیش از ۲۱۵ هکتار اراضی ملی در جیرفت، طی ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ رفع تصرف شده است.

به گزارش نسیم صبا:حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: در حوزه صیانت از اراضی ملی در بخش منابع طبیعی، تعداد ۳۰ فقره دستور رفع تصرف و اعاده به وضع سابق صادر و میزان ۱۰۸ هکتار از اراضی ملی از تصرف افراد سود جو خارج شده و از تشکیل پرونده های حقوقی خلع ید و افزایش ورودی پرونده ها به محاکم جلوگیری گردیده است.
وی بیان کرد: در حوزه اداره کل شهر سازی، تعداد ۲۸ مورد دستور رفع تصرف به میزان ۹۸ هکتار و ۱۵۹ متر مربع و به ارزش ریالی هزار میلیارد تومان صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز ۶ مورد دستور اعاده به وضع سابق به میزان ۸۰۰/۱۱ متر مربع صادر شده است، تصریح کرد: در این رابطه ضمن جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، از ورود ۶ پرونده به محاکم کیفری نیز جلوگیری شده است.
سلامی خاطر نشان کرد: در حوزه اداره کل راهداری ، تعداد ۹۱ مورد دستور قلع قمع و اعاده به وضع سابق صادر و میزان ۸۲ هزار متر مربع از حاشیه راه ها و جاده ها به ارزش ریالی چهار میلیارد تومان، آزاد سازی و از ورود ۹۱ پرونده به سیستم قضایی جلوگیری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.