تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 8:48
کد خبر : 2068

رسانه ها رزمندگان اصلی مقابله در جنگ رسانه ای دشمنان هستند

رسانه ها رزمندگان اصلی مقابله در جنگ رسانه ای دشمنان هستند
رئیس کل دادگستری استان کرمان، رسانه ها را رزمندگان اصلی مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دانست.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: دشمنان در صدد هستند که بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله ایجاد نمایند و از این رو رسانه‌ها نقش بسیار مهمی برای مقابله با این موضوعات برعهده دارند.

وی با اشاره به این مطلب که اگر دفاع جانانه رسانه‌ها از اقدامات و خدمات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود نداشت، معلوم نبود چه سرنوشتی ایجاد می‌شد، تصریح کرد: مطالبه گری یکی از اولویت‌های کاری رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما است و قوه قضائیه در این حوزه می‌تواند به کمک صدا و سیما امده و موضوعات را پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در قالب برگزاری نشست‌های مشترک بین صدا و سیما و دادگستری می‌توان در زمینه پیشگیری از جرایم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی کرده و برنامه‌های منسجم و هدفمندی را اجرا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر تبیین دستاوردهای قوه قضائیه در هفته قوه قضائیه از سوی صدا و سیما تاکید کرد و ادامه داد: صدا و سیمای مرکز کرمان در سال‌های گذشته همکاری بسیار خوبی برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه داشته است که انتظار می‌رود این همکاری‌ها تداوم یابد.

وی به برگزاری همایش استانی قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: این جلسه با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود و راستای اجرای این برنامه از کارکنان اداری و قضائی برتر و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران تجلیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که جایگاه قوه قضائیه در برنامه‌های صدا و سیما باید حفظ شود، گفت: دستگاه قضائی استان کرمان همواره به جایگاه رسانه‌های قانونی و دارای مجوز احترام می‌گذارد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: پیشنهاد شده است که برنامه‌های ویژه رادیو و تلویزیونی به مناسب هفته قوه قضائیه اجرایی شود.

محمدباقر اسلامی تاکید کرد: حضور در برنامه‌های گفت و گوی ویژه خبری، کرمان سلام، زندگی زیباست، آشنایی با قانون و … از جمله مواردی است که در هفته قوه قضائیه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال همایش متمرکز بزرگداشت هفته قوه قضائیه در مرکز استان کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان نیز در این نشست گفت: اهمیت موضوع قضاوت و عدالت به حدی است که رکن اساسی حکمرانی در جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

احمد علیرمضانی با اشاره به این مطلب که اهمیت کار قضائی در استان کرمان به دلیل شرایط موجود و گستردگی جغرافیایی از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است، افزود: در سنوات گذشته ارتباطات بسیار خوبی بین دادگستری و صدا و سیما برقرار بوده است و برنامه‌های متعدد و مستمری در راستای توسعه آگاهی‌های حقوقی مردم تولید و پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که به صورت مستمر در رابطه با حوزه حقوق و قضا تولید و پخش می‌شود، به مناسبت هفته قوه قضائیه ویژه برنامه‌هایی در این حوزه تولید و منتشر می‌گردد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان با اشاره به این مطلب که ۳۸۰ فرستنده در این استان وجود دارد، ادامه داد: نیروی انسانی متناسب با تعداد فرستنده‌ها در استان وجود ندارد و لازم است که به این بخش توجه ویژه ای صورت گیرد.

علیرمضانی اظهارداشت: صدا و سیمای مرکز کرمان همواره آماده همراهی و تعامل با دستگاه قضائی استان به ویژه در حوزه برخورد با گرانفروشی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.