تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 5:21
کد خبر : 2299

دستگاه قضائی با گرانفروشان برخورد کند

دستگاه قضائی با گرانفروشان برخورد کند
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دستگاه قضا باید عملکرد خود را به گوش مردم برساند، افزود: در شرایط گرانفروشی باید با متخلفان برخورد شود و این عملکرد به سمع مردم برسد.

به گزارش نسیم صبا از مهر حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: شناخت و معرفت به خداوند طی سه مرحله اندیشیدن، کسب علم و سرانجام ایمان شکل می‌گیرد که منجر به عمل صالح می‌شود.

وی با بیان این مطلب که هرآنچه در آخرت برای ما اتفاق می‌افتد، نتیجه عمل ما در دنیا است، اظهار داشت: هر عملی که انجام می‌دهیم، نابود نمی‌شود و این اثر در روز قیامت خودش را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)، افزود: در سال ۶۱ که سو قصدی به رهبر معظم انقلاب انجام شد، به شکرانه سلامتی ایشان که به بهترین شکل ممکن توانست رهبری جامعه را به عهده بگیرد، باید سجده شکر بجا آورد.

وی با بیان این مطلب که در شرایطی که از عزل بنی صدر می‌گذشت و کشور در جنگ بود، رهبر معظم انقلاب ترور می‌شود اما خواسته خداوند چیز دیگری بود، بیان داشت: انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و شهادت ۷۲ تن از یارانش را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه به مناسبت ۷ تیر، هفته قوه قضائیه نیز هست و این هفته را به کارکنان این قوه تبریک می گویم، افزود: قضاوت در اسلام مبنای حکومت است و در مباحث فقهی به آن پرداخته شده است.

وی با بیان این مطلب که بحث قضاوت بسیار مهم است و قاضی باید جامع الشرایط باشد، تصریح کرد: حضور نیروهای کارآمد، حفظ عزت و منزلت افراد، برخورد قاطع با متخلفان، حضور در میان مردم و حل و فصل دعاوی از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از دستگاه قضا است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دستگاه قضا باید عملکرد خود را به گوش مردم برساند، اظهار داشت: در شرایط گرانفروشی باید با متخلفان برخورد و این عملکرد باید به سمع مردم برسد.

وی با بیان این مطلب که متأسفانه برخی‌ها را مواد مخدر به کام خود برده است، افزود: نسل جوان باید قدر جوانی خود را بداند و لذت جوانی خود را از بین نبرد همچنین توزیع مواد مخدر گناه نابخشودنی است، راه درستی برای پول درآوردن نیست لذا باید به فکر قیامت خود باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.