تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 8:58
کد خبر : 5044

در پیامی به عموم ملت شریف ایران؛ دکتر رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت

در پیامی به عموم ملت شریف ایران؛  دکتر رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت

به گزارش نسیم صبا:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت. متن پیام رئیس

به گزارش نسیم صبا:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا، برای همه ایرانیان شادی و افتخار آفرید. این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت. اینجانب این قهرمانی ارزشمند را به عموم ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان صمیمانه تشکر می‌کنم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.