تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 6:01
کد خبر : 17516

در سال گذشته بیش از ۴۹ هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان در شرکت برگزار شد

در سال گذشته بیش از ۴۹ هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان در شرکت برگزار شد
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: بیش از 49 هزار و 439 نفر ساعت آموزش کارکنان در سال گذشته در شرکت گاز استان کرمان برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی افزود: در راستای آموزش و ارتقای مهارت های تئوری و عملی کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری به منظور خدمت رسانی مطلوبتر، واحد آموزش این شرکت در سال گذشته ۴۹ هزار و ۴۳۹ نفر ساعت آموزش را در کارنامه آموزشی خود به ثبت برساند.
وی بیان کرد: از میزان ساعت نام برده، ۳۹ هزار و ۶۲۶ نفر ساعت ویژه کارکنان رسمی و قراردادی و ۸۱۳ نفر ساعت برای نیروهای پیمانی برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: این شرکت در سال گذشته مفتخر بود تا میزبان سه دوره در سطح شرکت های گاز استانی، منطق عملیات انتقال گاز و شرکت های پالایشی همانند دوره شناخت تجهیزات و کالیبراسیون، بازرسی سیستم های اندازه گیری، دوره های عمومی نیروهای بدو استخدام و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، الگوی سنجش سلامت اداری و مقابله با فساد باشد.
به گفته وی همچنین این شرکت طرح استعدادیابی فرزندان کارکنان در مقاطع تحصیلی ۷، ۸ و ۹ را برای تعیین رشته تحصیلی و مشاغل پیشنهادی آینده براساس زمینه استعدادی مادرزادی برگزار کرد و تعداد ۶۵ نفر از فرزندان کارکنان استعدادیابی شده و نتایج بسیار مطلوبی از این طرح حاصل شد.
سلیمانی به صراحت گفت: سازمانی که نتواند مهارت ها و دانش نیروهای خود را توسعه دهد و از آن به نحو مؤثری بهره‌برداری کند، قادر نیست خود را در دنیای سرشار از رقابت امروزی حفظ کند و یا رو به رشد و توسعه حرکت نماید.
وی در پایان با اظهار امیدواری در خصوص برنامه‌ریزی در سال جدید به منظور برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و افزایش سطح دانش و مهارت پرسنل توسعه آموزش را از ارکان مهم هرسازمانی عنوان و گفت: خوشبختانه اهتمام به امر آموزش و توسعه دانش و توانایی های علمی در این شرکت به فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.