تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 11:07
کد خبر : 1882

خطیب زاده: مبارزه با غاصبان قدس حق مشروع مردم فلسطین است

خطیب زاده: مبارزه با غاصبان قدس حق مشروع مردم فلسطین است
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل را از عوامل تشویق و تشدید کننده خشونت توسط صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین توصیف و تاکید کرد: مبارزه با غاصبان قدس و فلسطین، حق طبیعی، مشروع و قانونی مردم فلسطین است.

به گزارش نسیم صبا از وزارت امور خارجه، خطیب زاده با محکومیت یورش مجدد و مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تعرض وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و مدافعان اماکن مقدسه فلسطین، اعلام کرد؛ اشغالگری و اشغالگران رو به زوال هستند و مبارزه با غاصبان قدس و فلسطین، حق طبیعی، مشروع و قانونی مردم فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تشدید تجاوزات و اقدامات سبوعانه رژیم آپارتاید اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین، خواستار کمک ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین المللی به مردم فلسطین برای دفاع از خود و مقابله با اشغالگران صهیونیست شد.

خطیب زاده در پایان ضمن تاکید بر ضرورت وحدت جهان اسلام برای دفاع از فلسطین و نجات مسجد الاقصی، عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل را از عوامل تشویق و تشدید کننده خشونت توسط صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین توصیف کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.