تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 11:04
کد خبر : 1879

خطیب جمعه کرمان: استاندار جدید در راس هرم ولایتمداری باشد

خطیب جمعه کرمان: استاندار جدید در راس هرم ولایتمداری باشد
- امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم همانطور که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوست داشت کرمان همیشه ولایی و با ولایت بماند، استاندار جدید کرمان نیز در این راستا کنار مردم و در راس این هرم باشد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ‌بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در جمع نمازگزاران افزود: همه نگاه ها در داخل و خارج از ایران به کرمان زادگاه سپهبد شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: کرمان شهر حاج قاسم است و با وجود مزار سردار سلیمانی یک شهر بین‌المللی است لذا همه نگاه‌ها از داخل و خارج کشور به کرمان دوخته شده است.

حجت الاسلام شیخ بهایی تصریح کرد: هر روز ما میهمانی از داخل و خارج کشور داریم که برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان می‌آیند.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت اقتصاد و معیشت مردم افزود: بخشی از مشکلات دست خود ما است و بخشی مربوط به عوامل خارجی است که اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی علت اصلی جنگ های منطقه را آمریکا دانست و اظهار داشت: طی ۲۰۰ سال اخیر هر جنگی که رخ داده، آمریکا در آن دست داشته و مشخص شد آزمایشگاه‌های موجود در اکراین برای جنگ میکروبی زیر نظر آمریکا بوده است.

خطیب جمعه این هفته کرمان با اشاره به لزوم اهمیت توجه به مدیریت مصرف آب تاکید کرد: باید فرمایشات های مقام معظم رهبری در زمینه مدیریت الگوی مصرف را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به‌گفته وی، باید با هماهنگی و تلاش همه مراکز دولتی ‌و دانشگاهی کاری جهادی به همراه نوآوری در زمینه آب انجام داد.

وی با اشاره به اینکه مردم وظیفه دارند امر به معروف و نهی از منکر کنند، افزود: متاسفانه خبرهایی مبنی بر کم فروشی و تخلف به گوش می رسد که در این زمینه مردم هم باید کمک دهند.

خطیب موقت جمعه کرمان با اشاره به لزوم اهمیت توجه به مطالبه گری گفت: مردم هرجا تخلف و کم فروشی دیدند گزارش دهند و مطالبه گر باشند و امیدواریم استاندار جدید در راس هرم مطالبه گری باشد.

وی تاکید کرد: اگر جایی ظلم و تخلفی دیدند حتما گزارش دهند و همه روحیه مطالبه‌گری داشته باشند، امیدواریم استاندار جدید در راس هرم مطالبه‌گری باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.