تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 8:59
کد خبر : 8210

خانواده پنج قلوهای گنبد کاووسی صاحبخانه شدند

خانواده پنج قلوهای گنبد کاووسی صاحبخانه شدند
وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد.

به گزارش نسیم صبااز وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی روز گذشته پس از اطلاع از وضعیت ۵ قلوهای تازه متولد شده در گنبد کاووس قول داد به این خانواده یک واحد مسکونی رایگان تحویل داده شود.

وی گفت: مسئولان راه و شهرسازی در گلستان برای انجام اقدامات تحویل واحد مسکونی با خانواده ۵ قلوها تماس خواهند گرفت.

مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان هم با اشاره به تماس تلفنی وزیر راه با وی برای تحویل واحد مسکونی به این خانواده گفت: با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به تأمین مسکن خانوار برای خانواده‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر دارد.

در همین راستا پیش از ظهر یک شنبه ۱۶ بهمن ماه، در جریان مراسم افتتاحیه های متمرکز دهه فجر شهرستان گنبد کاووس کلید یک واحد مسکونی به پدر پنج قلو های تازه به دنیا آمده‌ گنبدی اهدا شد و به این ترتیب وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی در کمتر از یک روز محقق شد.

گفتنی است، صفوره حبیب لی ۳۳ ساله ساکن منطقه خالد نبی گنبد، مادر پنج قلو ها و احسان اقبال پدر آن هاست.هم اکنون نوزادان که شامل سه پسر و دو دختر هستند در بیمارستان طالقانی و بیمارستان خاتم الانبیا گنبد تحت مراقبت قرار دارند.
پنج قلوها دو خواهر دیگر ۱۳ و ۵ ساله هم دارند و پدر آنها به عنوان کارگر ساختمانی امرار معاش می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.