تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 6:43
کد خبر : 9153

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان کرمان

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان کرمان
عتی بابایی:شهر کرمان با وجود آب و هوای مطبوع در نوروز،اقلیم متنوع،شهروندانی کریم و مهمان نواز و از همه مهمتر بعنوان محل زیارت مزار سردار شهید سلیمانی ،نوروز امسال به صورت متفاوت، استقبال بی‌نظیری از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

به گزارش نسیم صبا:غلی بابایی فرماندار کرمان و رئیس ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان در جلسه ای که با حضور مسئولین کمیته های ستاد مذکور در محل فرهنگسرای کوثر برگزار گردید، ابراز داشت:شهر کرمان با وجود آب و هوای مطبوع در نوروز،اقلیم متنوع،شهروندانی کریم و مهمان نواز و از همه مهمتر بعنوان محل زیارت مزار سردار شهید سلیمانی ،نوروز امسال به صورت متفاوت، استقبال بی‌نظیری از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است. .ضمن سپاس از همه اقدامات صورت گرفته تا کنون مسئولین محترم کمیته ها ی ستاد تسهیلات سفر و همه ی دستگاههای دولتی با توجه به راهبرد گردشگری شهرستان، باید در بالاترین سطح خدمات موردنیاز گردشگران و شهروندان را در ایام نوروز ارائه نمایند.
بابایی از مسئولین کمیته ها خواست جهت مقابله با شرایط اضراری پیش بینی و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.
وی همچنین از اعضای ستاد تسهیلات سفر خواست اقدامات صورت گرفته جهت استقبال از نوروز را به مردم اطلاع رسانی نمایند.
علی بابایی با اشاره به کمبود زمان باقیمانده تا عید نوروز از اعضای ستاد خواست تا با همت وسرعت بیشتری کارها را به اتمام رسانده و موج شادی و امید را به جامعه تزریق نمایند.
در ادامه میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تاکید کرد: جهت رسیدگی به تخلفات قاطع تر از گذشته گشت های مشترکی با همکاری نیروی انتظامی و روسای شعب تعزیرات ، راه اندازی نموده ایم.ضمن احترام به همه اصناف و بازاریان خوش انصاف و با فرهنگ شهرستان،چنانچه تخلفی مشاهده گردد،حتی بدن صدور رای قطعی پلمب شده و بازار عید نوروز را از دست خواهد داد. لذا خواهشمندیم شهروندان موارد تخلفات را به شماره تلفن۱۲۴یا از طریق آدرس اینترنی تعزیرات استان www.tazirat.135 گزارش دهند.
بردبار رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان و استان کرمان نیز اعلام کرد:تاکنون ۱۶۲مورد از مراکز اقامتی،تاسیسات گردشگری بازرسی داشته و اخطارهای لازم را صادر نموده ایم.
وی افزود:تعداد۲۴ تابلو و بیلیورد در سطح شهر تدارک دیده شده و تعداد قابل توجهی پوستر،بنر،نقشه ،کتابچه و… جهت راهنمایی مسافران نوروزی مهیا گردیده است.
وی ضمن قدردانی از ادارات آموزش و پرورش ناحیه ۱و۲کرمان بیان داشت:سال گذشته شهرستان کرمان رتبه اول اسکان را در سطح کشورکسب نموده است.
وی ابراز داشت: علاوه بر اسکان در مدارس تعداد ۴۷۲۶تخت در هتلهای شهرستان داریم که تا کنون ۵۰درصد آن رزرو گردیده است.همچنین جهت اسکان مسافران به صورت کمپینگ هم پارکهای پدر،مسافر،مادر و شهید مطهری در نظر گرفته شده و زیر ساختهای لازم مهیا گردیده است.
دکتر برهانی رئیس کمیته خدمات بهداشتی،سلامت و محیط زیست ستاد تسهیلات سفر گفت: در ایام نوروز تعداد ۱۲اکیپ۲نفره از ۸صبح تا ۸شب بر مراکز تهیه و توزیع غذا ،اماکن عمومی،آب آشامیدنی و مراکز گردشگری نظارت می کنند.شهروندان می توانند موارد شکایت خود را از طریق شماره تلفن۱۹۰گزارش نمایند.
وی افزود:همچنین در طول ایام نوروز با ارسال عدد یک به شماره پیامکی۱۰۰۰۹۰۹۸از لیست کشیک مراکز دندانپزشکی،کلینیک های روزانه و مراکز پرستاری مطلع گردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.