تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1402 - 7:38
کد خبر : 9401

جزییات ساعت کاری جدید کارمندان در استان کرمان

جزییات ساعت کاری جدید کارمندان در استان کرمان
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به تعیین ساعات کاری ادارات و مدارس این استان در سال جدید گفت: یکی از والدینی که هر ۲ کارمند باشند در ایام ماه مبارک رمضان می توانند ساعت ۹ صبح سر کار حاضر شوند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، علی بیگ زاده روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان کرمان که پس از جلسه ویدیوکنفرانسی مدیران کشور با رییس جمهور برگزار شد افزود: ساعت کار ثابت دستگاه اجرایی استان کرمان با توجه به آب و هوای این استان که صبح ها سردتر و ظهرها گرم است ۷:۱۵ تا ۱۴:۳۰ تعیین شد.

وی تصریح کرد: ساعت آغاز به کار مدارس متوسطه استان کرمان ۷:۳۰ و ابتدایی ۸ خواهد بود، ضمن آنکه بانک ها باید ساعت ۷:۳۰ دقیقه خدمت رسانی خود را آغاز کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای تعیین ساعت کار اظهار داشت: براین اساس ساعت حضور نیروهای واحدهای انتظامی و امنیتی ۶:۳۰ صبح، واحدهای استانی از ۷ تا ۹ صبح شناور است و در این زمینه مقرر شد که کارمندان روزانه هفت ساعت کامل به سرکار بیایند.

بیگ زاده عنوان کرد: روز جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین در پیش داریم و شورای فرهنگ عمومی در این زمینه جشنی تدارک دیده است؛ مدیران دستگاه ها در این مراسم باشکوه شرکت کنند تا موجب یاس ناامیدی دشمنان شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.