تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 22:55
کد خبر : 1692

تیراندازی شدید در مترو «بروکلین» نیویورک/ شمار زیادی زخمی شدند

تیراندازی شدید در مترو «بروکلین» نیویورک/ شمار زیادی زخمی شدند
بر اساس اعلام اداره پلیس نیویورک، تیراندازی به سوی تعداد زیادی از مردم در مترو «بروکلین» در آمریکا روی داده و نیروهای امنیتی محل حادثه را به محاصره خود درآورده اند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان هم اکنون با انتشار خبری فوری با اشاره به تیراندازی شدید در ایستگاه مترو بروکلین در نیویورک اعلام کرد: تعداد زیادی از مردم در ایستگاه مترو «بروکلین» هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شده اند.

بر اساس اعلام شبکه تلویزیونی راشا تودی، تا کنون زخمی شدن ۱۶ نفر در این حادثه تأیید شده است.

همچنین منابع بیمارستانی اعلام کردند که حال یکی از زخمی های تیراندازی مترو بروکلین در منطقه منهتن واقع در نیویورک وخیم است.

پلیس در این خصوص اعلام کرد که نمی تواند گزارش های رسانه ای پیرامون کشف «بمب‌ های منفجر نشده‌» در این حادثه را تأیید کند.

نیروهای امنیتی و پلیس نیویورک در آمریکا منطقه حادثه را به محاصره خود درآورده و از عبور و مرور در خیابان های اطراف آن نیز جلوگیری می کنند.

خبرگزاری العربیه به نقل از روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در پی حادثه تیراندازی و بمب‌گذاری در ایستگاه مترو «بروکلین» در شهر نیویورک، از تعقیب یک مظنون که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد، خبر داد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی نیز در این خصوص اعلام کرد: مظنون این حادثه فردی است که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد و اکنون تحت تعقیب پلیس آمریکا است.

شبکه خبری اسکای نیوز عربی نیز اعلام کرد که ۴ تَن در این حادثه کشته شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.