تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 5:16
کد خبر : 7261

توسعه مراکز گردشگری مقاومت کرمان مستعد سرمایه‌گذاری است

توسعه مراکز گردشگری مقاومت کرمان مستعد سرمایه‌گذاری است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با اشاره به پُر شدن ۹۲ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها گفت: همه دست اندرکاران و سرمایه‌گذاران برای ساخت مراکز اقامتی، رفاهی و خدماتی در این استان همت کنند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا : فریدون فعالی افزود: این اقدام ضمن ادای دین به سردار دل ها و توسعه گردشگری مقاومت، به توسعه اقتصادی این استان نیز کمک شایانی می کنند.

وی اظهار داشت: وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت مناسبی برای ارتقای گردشگری مقاومت در این استان است که حضور خیل عظیمی از زائران در چند روز اخیر می‌تواند دلیلی بر این ادعا باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر ظرفیت مراکز اقامتی زیرپوشش این اداره‌کل به ۹۲ درصد رسید خاطرنشان کرد: در کنار خدمات اقامتی که به زائران داده می‌شود خوشبختانه توانستیم خدمات دیگری نیز به صورت رایگان ارائه کنیم.

وی همچنین از توزیع بیش از ۶ هزار مورد اقلام تبلیغاتی معرفی ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی و همچنین بروشورهای زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای اخیر برای زائران سردار دل ها خبر داد.

بازرسی از مراکز اقامتی شهر کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان همچنین گفت: به منظور رفاه حال زائران شهید حاج قاسم سلیمانی بازرسی از مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره‌کل بخصوص هتل‌های شهر کرمان در حال انجام است.

وی ابراز داشت: با توجه به حضور تعداد زیادی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، ارائه خدمات مناسب به این عزیزان در اولویت برنامه این اداره‌کل قرار گرفته است.

فعالی افزود: خوشبختانه زائران طی روزهای اخیر با هیچ گونه مشکلی در خصوص اقامت مواجه نشده‌اند و تمامی مراکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین خانه‌های مسافر آمادگی لازم را برای حضور زائران در شهر کرمان دارند.

وی بیان کرد: از تمامی مراکز اقامتی خواسته شده است در کنار ارائه خدمات اقامتی، هرگونه نیازی که مهمانان شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز داشتند را در صورت امکان برطرف کنند و در خصوص اقامت زائران هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

دیار کریمان همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روزانه میزبان افزون بر ۲۵ هزار زائر از دیگر استان ها و خارج از کشور بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.