تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 7:43
کد خبر : 7597

توزیع ۳ تن مرغ میان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان تحت پوشش

توزیع ۳ تن مرغ میان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان تحت پوشش
انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان " یاس کرمان" در راستای حمایت مادی و معنوی از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان توزیع ۳ تن مرغ منجمد میان بیماران نیازمند تحت پوشش خود را آغاز کرد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن خیریه “یاس کرمان” ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران اظهار داشت: با همت خیرین ۳ تن گوشت مرغ منجمد تهیه و میان بیماران این انجمن در حال توزیع می باشد.
وی با بیان اینکه اقدامات انجمن خیریه “یاس کرمان” همواره با موفقیت همراه است، افزود: تهیه سبدکالا در جهت فقر غذایی و رفع سو تغذیه بین خانواده‌های بیماران نیازمند یکی از اولویت‌های این انجمن به‌شمار می‌رود، از این رو تلاش کرده ایم با اعتماد سازی و جذب حداکثری کمک‌های مردمی و خیران به بیماران میتلا به سرطان تحت پوشش خود توجه بیشتری داشته باشیم.
بهرامی در پایان، افزایش اعتماد خیران به انجمن خیریه “یاس کرمان” را نتیجه شفافیت مالی و فعالیت های این انجمن دانست و بیان داشت: فعالیت و اقدامات انجمن یاس کرمان در راستای اهداف این انجمن بوده تا باری از روی دوش بیمار مبتلا به سرطان کاسته شود.
شایان ذکر است؛ بیش از ۶ هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ” یاس کرمان” بوده و از حمایت های مادی و معنوی این انجمن استفاده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.