تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 18:14
کد خبر : 903

تدوین اطلس آبرسانی در کرمان/ قرارگاه نهضت آبرسانی راه اندازی شد

تدوین اطلس آبرسانی در کرمان/ قرارگاه نهضت آبرسانی راه اندازی شد
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بی آبی هزار و ۲۰۰ روستا در کرمان گفت: برای حل مشکل آب در استان قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان را شکل دادیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بی آبی هزار و ۲۰۰ روستا در کرمان گفت: برای حل مشکل آب در استان قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان را شکل دادیم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سردار حسین معروفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای حل مشکل آب در استان قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی را در استان شکل دادیم و اطلس آب رسانی را تدوین کردیم که مشخص شد ۱۲۰۰ روستا تنش آبی دارند.

وی افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات کشور را رفع کند همه مردم باید کنار هم قرار بگیرند تا مشکل آب روستاها در کشور حل شوند بنابر این سپاه پیش قدم شده است.

وی افزود: در سال جاری ۷۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان پروژه در قالب منابع بسیج سازندگی، پروژه‌های آب رسانی هم شرب هم کشاورزی، احداث و ترمیم و بازسازی مسکن و سرویس بهداشتی مدارس، مساجد، خانه عالم، پایگاه مقاومت مردمی، غسالخانه، آشپزخانه‌های جهادی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: راه نجات کشاورزی جنوب استان تجاری سازی و ایجاد ترانزیت حمل و نقل است. دولت قبل تدبیری نداشت و باعث ضرر مردم شده است. به دولت قبل پیشنهاداتی دادیم اما گوش نکرد و حالا برای ساماندهی کشاورزی جنوب با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در جنوب کرمان قالی بافی شغل مردم منوجان نیست باید توازن مدیریت و امکانات را درست کنیم و سردخانه‌ها و صنایع تبدیلی و فراوری محصول باید ایجاد شود. مردم محلی هر منطقه راه برون رفت از بحران در مناطق هستند.

سردار معروفی با اشاره به حضور سپاه برای کمک به مردم سیل زده ادامه داد: در سیل اخیر شصت و یک و نیم کیلومتر سیل بند و ۱۶ کیلومتر لایه روبی کف رودخانه‌ها را در مناطق سیل زده انجام دادیم.

وی ادامه داد: همه باید برای خدمت مردم حضور یابند؛ هم سپاه هم بنگاه‌های اقتصادی هم دولت. ما برای انجام رسالت مکان زمان و لباس را نمی‌شناسیم. نگاه ما جامع الاطراف به همه مردم با هر رنگ و لباس و دینی است و خادم همه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.