تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 7:37
کد خبر : 6448

تحصیل ۴۲۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان کرمان

تحصیل ۴۲۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان کرمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان گفت: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش نسیم صبا: رضا رضایی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کرمان بیان کرد: ۱۶ آذرماه یاد آور تبلور غیرت و همت دانشجویان سرافراز همگام با سایر اقشار ملت ایران در پاسداشت ارزش های دینی و ملی است که ماندگارترین جلوه های ایثار و از خود گذشتگی را در صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی ترسیم نمودند.

وی با بیان اینکه بدون حضور دانشجویان دانشگاه معنا و مفهومی ندارد خاطر نشان کرد: رونق مدارس و دانشگاه به دانش آموزان و دانشجویان است.

رضایی خطاب به دانشجویان گفت: قدر خود را بدانید و از لحظه به لحظه دوران دانشجویی حداکثر استفاده را در جهت توانمندی خود در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و شغلی استفاده کنید.

وی استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در پست های مدیریتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش را ضروری دانست و افزود: با تشکیل گروه مشاوران جوان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در آینده مدیران توانمندی در حوزه آموزش و پرورش، پرورش خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانشجویان گفت: فعالیت شما در اینجا شکل گیری شخصیت کاری شما در آموزش و پرورش است پس با جدیت ضمن عضویت در تشکل های دانشجویی از ظرفیت این تشکل ها هم استفاده کنید.

وی با بیان اینکه « العلم سلطان » خطاب به دانشجویان تاکید کرد: از هم اکنون دنبال ادامه تحصیل باشید‌.

بر پایه این گزارش: مراسم گرامیداشت روز دانشجو در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر طوسی کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.