تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 - 6:23
کد خبر : 8802

بیش از۲۶ هزار نیروی اورژانس برای سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند در آماده‌باش هستند

بیش از۲۶ هزار نیروی اورژانس برای سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند در آماده‌باش هستند
معاون و رئیس اداره تعالی بالینی سازمان اورژانس کشور با اشاره به پیش‌بینی آغاز موج نخست تعطیلات نوروزی از ۲۴ اسفند، اعلام کرد: ۲۶ هزار نیروی اورژانس کشور برای مسافرت‌های نوروزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

دکتر علی شریفیان روز جمعه در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: پیش‌بینی ها حاکی از آغاز موج نخست سفر از یک هفته پیش از فرا رسیدن سال نو است و در همین راستا نیروهای اورژانس از ۲۴ اسفند در سراسر کشور برای خدمات رسانی به هموطنان در آماده باش کامل خواهند بود.

به گفته او، در برنامه های نوروزی امسال نقاط حادثه خیز به شکل اولویت دار و حساس از سوی اورژانس دیده شده است و پایگاههای سلامت در ورودی و خروجی شهرها مستقر می شوند ضمن اینکه در ۳۰ کیلومتری مناطق شهری نیز پایگاههای اورژانس استقرار می یابد.

معاون اورژانس کشور با اشاره به اینکه آماده باش نوروزی اورژانس تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: استقرار پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات متنوع در ایستگاههای سلامت از دیگر برنامه های اوژرانس است.

شریفیان همچنین به تجهیزات اورژانس در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: ۵۲ بالگرد، ۸۸ اتوبوس آمبولانس، پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس در سراسر جاده‌های کشور مستقر خواهند بود.

وی تعداد پایگاهای اورژانس در ایام نوروز را سه هزار و ۲۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: ۲۶ هزار نیروی امدادی نیز در آماده باش هستند و به مردم کشور در سفرهای نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.