تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 8:29
کد خبر : 7401

بیش‌از پنج هزار کلاس درس در کرمان نیازمند مقاوم‌سازی است

بیش‌از پنج هزار کلاس درس در کرمان نیازمند مقاوم‌سازی است
مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه بیش‌از پنج هزار کلاس درس در این استان نیازمند مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی است، گفت: بیش‌ از ۴۰ مدرسه‌ کانکسی مستقل در کرمان وجود دارد.

به گزارش نسیم صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کرمان، سید عماد موسوی در رابطه با برچیدن مدارس کانکسی این استان افزود: برنامه‌ سازمان نوسازی مدارس کشور این است مدارس کانکسی مستقل با جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۰ نفر در قالب طرح شهید پناهی تا مهرماه سال آینده در کشور و در استان کرمان ساماندهی شوند.

وی با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری مدارس کانکسی مستقل با جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۰ نفر شامل مدارس سنگی خشکه‌چین نیز می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ادامه داد: یکی از معیارهای قرار گرفتن مدارس در طرح شهید پناهی در وهله نخست دارا بودن جمعیت بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز و دوم کانکسیِ مستقل بودن است.

وی تصریح کرد: منظور از مدارس کانکسی مستقل، مدارسی است که فاقد هرگونه ساختمان هستند و مدارسی که ساختمان آموزشی دارند اما به دلیل کمبود فضا از کانکس در کنار ساختمان کلاس ها استفاده می‌شود، کانکسی مستقل محسوب نمی‌شوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.