تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 7:18
کد خبر : 6476

به مناسبت روز حسابدار از کارکنان امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تقدیر بعمل آمد

به مناسبت روز حسابدار از کارکنان امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تقدیر بعمل آمد
بمناسبت 15 آذر ماه روزحسابدارجلسه ای با حضوردکترخیر اندیش رئیس این سازمان، معاون توسعه، مدیر و کارکنان امور مالی سازمان برگزار گردید .

به گزارش نسیم صبا:کتر خیر اندیش رئیس این سازمان، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کارکنان امور مالی، ۱۵ آذر ماه مصادف با «روز حسابدار» را به آنان تبریک گفت و این مناسبت را بهانه ای برای قدردانی از زحمات آن ها دانست.

وی اظهار داشت : اعتلا و ارتقای هر مجموعه، درگرو پاسداشت سرمایه های انسانی آن است که نقش به سزایی در تحقق اهداف والای سازمانی ایفا می نمایند.

وی با تقدیر از تلاش های کارکنان امورمالی، وظیفه آنان را بسیار حساس و خطیر دانست و افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سر و کار داشتن با مباحث مالی، همواره مورد توجه است ، خدمات ارزشمند مالی هر چه دقیقتر باشد آرامش و اطمینان خاطری که به سازمان تزریق می شود بیشتر می شود وکار در این شرایط ضرورت قدردانی را بیشتر می کند.


در این جلسه بدر آبادی معاون توسعه مدیریت ضمن اعلام اینکه کارکنان امور مالی محرم سازمان هستند،گفت: صداقت در کار شما آرامش به چرخه و ساختار سازمان را افزایش می دهد .

در ادامه جلسه،چندی از کارکنان امور مالی و مدیر امور مالی با ارائه مشکلات و موانع موجود در حوزه امورمالی ،خواستار مساعدت هر چه بیشتر مسئولین امر برای رسیدن به مقاصد و پیشبرد اهداف سیستم درحوزه امورمالی سازمان شدند.

در پایان این مراسم، دکتر خیر اندیش با تقدیم لوح سپاس به مدیریت امورمالی و کارکنان امور مالی، تشکر صمیمانه خود را از مجموعه مالی سازمان ابراز داشته و خاطر نشان کرد: با همدلی هر چه بیشتر همکاران در حوزه امور مالی خواهیم توانست با رضایتمندی همکاران این مسئولیت خطیر را به سر منزل مقصود برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.