تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 7:39
کد خبر : 8119

بهره برداری از ۱۰۲۰پروژه در دهه فجر در استان کرمان

بهره برداری از ۱۰۲۰پروژه در دهه فجر در استان کرمان
دکتر محمد مهدی فداکار در ادامه گفت:1020پروژه در دهه فجر با سرمایه گذاری 13هزار میلیارد تومان در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش نسیم صبا:استاندار کرمان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت:دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی موجب صرفه جویی در مصرف کالاهای اساسی شده و از بانک مرکزی استقراض نکرده است.
دکتر محمد مهدی فداکار در ادامه گفت:۱۰۲۰پروژه در دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۳هزار میلیارد تومان در استان کرمان به بهره برداری می رسد. فداکار در خصوص اجرای طرح دارویار اظهار داشت:این طرح کمک شایانی به جلوگیری از قاچاق دارو کرده است.
وی همچنین از افتتاح تالار بزرگ فرهنگ و هنر کرمان خبرداد و گفت:این پروژه علاوه بر دارابودن استانداردهای جهانی بسیار فاخر و بزرگ است که به اتمام رسیده است. فداکار از پیشرفت چشمگیر گازرسانی در دو سال اخیر در استان کرمان خبرداد.
وی گفت:۴۰۰کلاس درس در استان کرمان فردا به صورت همزمان با سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان ساخت:بیش از۹۰درصد آب استان کرمان در بخش کشاورزی مصرف می شود و میزان بسیار زیادی از آن هدر میرودو کشاورزان نیز بایستی از سیستمهای نوین آبیاری استفاده نمایند. استاندار کرمان گفت:توسعه به آب نیاز دارد این در حالی است که ۲۰۰میلیون متر مکعب آب انتقال یافته از خلیج فارس به استان کرمان در گل گهر و مس در حال استفاده می باشد و مقرر شده که ۵۰میلیون مترمکعب آن نیز برای صنعت به کرمان بیاید.
وی در خصوص قاچاق سوخت در جنوب کرمان گفت:مصرف سوخت استان کرمان به نسبت سال گذشته یک میلیون و ۷۰۰هزار لیتر افزایش یافته که روزانه بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق می شود.
ویکتوریا بادفر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.