تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 6:02
کد خبر : 9754

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد)

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر استانی خود به استان البرز، از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) در شهر کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، «سیدصولت مرتضوی» در آخرین برنامه سفر استانی به البرز از بخش‌های مختلف شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) در شهرستان البرز بازدید کرد.

مرتضوی با حضور در بخش‌های مختلف و خط تولید این شرکت با کارگران و کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

«یحیی میــرزایـی» مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) در جریان این بازدید به ارائه برنامه‌های توسعه خطوط تولید و ارتقای بهره‌وری این مجموعه پرداخت.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) یکی از شـرکت‌هـای گـروه دارویـی تأمین(TPICO) شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) است که به عنوان اولیـن و بزرگ‌ترین تـولـیدکننده مـواد اولیه دارویی نارکوتیک و غیرنارکوتیک کشور از سال ۱۳۷۵ در دو دسته عمده مــواد مؤثره(API) و نیمه‌ساخته پلت و دی‌سی(Semi Finished) در صنعت داروسازی کشور حضور فعال داشته است.

در حال حاضر شرکت تماد با ۲۲ خط تولید فعال و تولید بیش از ۱۲۰ قلم محصول دارویی، حدود ۲۰ درصدی مواد اولیه دارویی کشور را تأمین می‌کند که مطابق با استانداردها و قوانینGMP و ضوابط WHO در حوزه مواد دارویی تولید‌ شده و بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی کنترل و ارزیابی می‌شود.

تولیدات این شرکت در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بازار داخلی و نیز ۲۵ محصول خود را به ۵۲ کشور در ۵ قاره جهان صادر و سهم مهمی در حوزه تأمین مواد اولیه و داروهای نارکوتیک در بازارهای جهانی را داراست.

در پایان این بازدید، وزیر کار با حضور در سفره افطار کارگران شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد)، در نشستی صمیمانه با اعضای شورای اسلامی کار این شرکت در جریان دغدغه‌ها و مشکلات کارگران تماد قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.