تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 8:36
کد خبر : 8202

افتتاح پروژه گازرسانی به ۴۳۸ خانوار روستایی شهرستان بافت در دهه فجر ۱۴۰۱

افتتاح پروژه گازرسانی به ۴۳۸ خانوار روستایی شهرستان بافت در دهه فجر ۱۴۰۱
نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءلله در دهه مبارک فجر سال جاری پروژه گازرسانی به 9 روستای باقیمانده شهرستان بافت به محوریت آببحری افتتاح و مجموع روستاهای گازدار این منطقه به 11 روستا در سال 1401 می رسد.

به گزارش نسیم صبا: صمد اله محمدی در جلسه ای صمیمانه با منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و معاونین این شرکت بیان کرد: علی رغم اینکه در سایر نقاط کشور افت فشار گاز داشتیم، خوشبختانه در حوزه انتخابی بنده که از سردترین مناطق کشور محسوب می شوند افت فشار و یا قطعی گاز نداشتیم.
وی افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بافت در محوریت آببحری در دهه فجر ۱۴۰۱، بیش از ۴۳۸ خانوار در این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
به گفته وی همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با همت شرکت گاز استان کرمان، کلنگ مجموعه روستاهای طرنگ شهرستان بافت و دهسرد شهرستان ارزوئیه به زمین خواهد خورد و عملیات گازرسانی به روستاهای مزبور آغاز خواهد گردید.
محمدی ادامه داد: آنطور که اعلام شده، دمای مطلوب و رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و ما توصیه می کنیم مردم عزیز و همیشه حمایتگر شهرستان بافت الگوی مصرف بهینه گاز را رعایت کنند تا ان شاءلله در ادامه مسیر هم این زمستان سرد را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه با تاکید بر اینکه گفته می شود با هر ۱ درجه کاهش درجه دما حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد، گفت: انتظار داریم تا مشترکین محترم شرکت گاز امروز به جهت حمایت از مردمی که در سایر نقاط سردسیر ایران زندگی می کنند به این مباحث توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم با این کاهش مصرف، بزرگترین کمک به آنها داشته باشیم.
وی با اشاره به افت فشار گاز که اخیرا در خراسان جنوبی اتفاق افتاد، بیان کرد: اینکه استان کرمان به عنوان استان معین توانست در این شرایط بحرانی به کمک مردم در طبس و بشروئیه بشتابد و با هوشمندی، درایت و سرعت به کمک همکاران خود در خراسان جنوبی رفته و از قطع وسیع گاز در شهرهای مزبور جلوگیری بعمل آورد، نشان دهنده توانمندی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کرمان است و بر خود می دانم که از زحمات شبانه روزی این مجموعه تشکر و قدردانی نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.