تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 8:25
کد خبر : 4986

اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود

اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در توییتر نوشت: اتحادیه اروپا امروز با اشتباه محاسباتی، طی اقدامی غیرسازنده که مبتنی بر انبوهی از اطلاعاتِ غلط بود، دوباره به ابزار نخ‌نما و بی‌اثر تحریم علیه ایرانیان متوسل شد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ شخصیت و چهار نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و شماری از مدیران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.

پیش از این امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با جوسپ بورل گفته بود: جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی و دموکراسی کارآمد برخوردار است. اینجا سرزمین کودتای مخملی یا رنگین نیست بلکه لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار منطقه است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به چارچوب بزرگ‌تری برای همکاری اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کند، توصیه کرده بود که اروپایی‌ها با رویکردی واقع بینانه به موضوع بنگرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.