تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 6:25
کد خبر : 10301

استکبار جهانی قادر به ایجاد هیچ مانعی در آب‌های آزاد نیست

استکبار جهانی قادر به ایجاد هیچ مانعی در آب‌های آزاد نیست
مسئول تبلیغات عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر ناوگروه ۸۶ به دور دنیا، گفت: استکبار جهانی قادر به ایجاد سدی در آب های آزاد نیست.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، ناخدا ابراهیم تازیکی در جمع مردم گرگان اظهارکرد: قدرت نظامی نیروی دریایی ایران جدا از منطقه، منافع اقتصادی آمریکا را در هر منطقه‌ای و حتی اقیانوس‌های آرام و اطلس به خطر انداخته و با قدرت بازدارندگی‌اش نیروهای آمریکایی را تا سواحل ایالات متحده به عقب رانده است.

مسؤول تبلیغات عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: امروز در سال تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، متخصصان، دانشمندان و فناوران کارآزموده صنعت دفاعی جمهوری اسلامی توانستند با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان بومی شعار «ما می‌توانیم» را به شعار «ما توانستیم» تبدیل کنند.

تازیکی افزود: حضور ناوشکن ایرانی دنا و نیز ناو بندر مکران در همراهی این ناوگروه اقتدار علمی ایران را به منحصه ظهور و بروز رساند و نشان داد با دانش نظامی و استفاده از افسران کارآزموده در کشور، قدرت نظامی و دفاعی ایران به مرحله‌ای از خودکفایی رسیده است.

وی ادامه داد: افسران نیروی دریایی ارتش به عنوان بخشی از نیروهای نظامی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران با پیروی از امام و رهبری، ارزش‌پذیری از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، با واقع‌بینی و ژرف‌نگری و عزت‌خواهی و تلاش مداوم، دلیرمردانه و شجاعانه از آب‌های آزاد عبور کردند.

وی با ارائه گزارشی از سفر ناوگروه و اقداماتی که در طول مدت سفر دلیرمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، خاطرنشان کرد: این ناوگروه که مسافت ۷۵ هزار کیلومتر در آب‌های آزاد و خلیج و بنادر کشورهای مختلف را پیمود، در کنار این دلاور مردی‌ها و اقدامات فرهنگی، چندین عمل قلب جراحی و احیا هم در ناوگروه انجام دادند.

مسؤول تبلیغات عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: سفر این ناوگروه در واقع رساندن پیام صلح و دوستی نظام جمهوری اسلامی ایران به کشورهای دنیا بود.

تازیکی تاکید کرد: در کنار رساندن این پیام، پیام دیگر دلیرمردان نیروی دریایی این بود که «استکبار جهانی قادر به ایجاد سدی در هیچ کشوری در آب‌های آزاد نیست.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.