تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 8:08
کد خبر : 9144

ادامه جلسه فوق العاده هیئت نظارت مجمع با حضور قالیباف

ادامه جلسه فوق العاده هیئت نظارت مجمع با حضور قالیباف
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، جلسه فوق العاده هیئت نظارت مجمع به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد. اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و نماینده بانک مرکزی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت‌های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست‌های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.

در این جلسه، پس از ارائه توضیحات رئیس مجلس در مورد اصلاحات صورت گرفته توسط نمایندگان برای تأمین نظر و رفع مغایرت‌ها، اعضای هیئت به بررسی مفاد بندها و تبصره‌های اصلاحی پرداختند.

در این جلسه فوق العاده، پس از بررسی اصلاحات مجلس شورای اسلامی در مورد مغایرت‌های اعلامی هیئت عالی نظارت مجمع برای بودجه ۱۴۰۲، در بندهایی از تبصره‌های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۹ و الحاقات آنها پذیرفته شد، ایرادات رفع شده است و در مواردی از جمله بندهای الحاقی تبصره ۶، ۹و۲۰ نظر به باقی بودن اشکال دادند.

همچنین در این جلسه مشخص شد که نمایندگان مجلس بر مصوبات خود در بندهایی از جمله بندهای ج، ه، ک، ی تبصره ۱، بند الحاقی ۶و۷ تبصره ۱، بند د تبصره ۲، بند الحاقی تبصره ۴ و بندی از تبصره ۶ اصرار کرده اند که در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام از منظر مصلحت بررسی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.