تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 5:50
کد خبر : 5288

آیت‌الله رئیسی در اجتماع مردم روستای قره‌بوته زنجان: مردم ایران مثل گذشته به کوری چشم دشمن با اراده پولادین کشور را به پیش خواهند برد

آیت‌الله رئیسی در اجتماع مردم روستای قره‌بوته زنجان:  مردم ایران مثل گذشته به کوری چشم دشمن با اراده پولادین کشور را به پیش خواهند برد
رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان دارم که اراده پولادین، شور، شعور و بصیرت مردم همچنان که تا کنون کشور را به پیش برده، بعد از این هم به کوری چشم دشمن کشور را به پیش خواهد برد، اظهار داشت: امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم و تردیدی ندارم که در این جنگ اراده‌ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

به گزارش نسیم صبا:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر روز پنجشنبه در جریان سفر به استان زنجان، با حضور در روستای «قره‌بوته» در اجتماع مردم این روستا و در زیر بارش باران پاییزی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مرم این روستا گفت: هدف اصلی سفر ما به استان زنجان افتتاح ۵ نیروگاهی بود که با همت و تلاش متخصصان کشورمان در ۵ استان مختلف احداث شده بود.
رئیس جمهور تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بیند جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، تکنولوژی و صنعتی روز به روز پله‌های پیشرفت را طی می‌کنند، می‌خواهد با طراحی توطئه از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند.
آیت‌الله رئیسی با تمجید از روحیه شور و شعور حسینی مردم زنجان، تاکید کرد: اطمینان دارم که اراده پولادین، تصمیم، شور، شعور و بصیرت شما مردم همچنان که تا کنون کشور را به پیش برده، بعد از این هم به کوری چشم دشمن کشور را به پیش خواهد برد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان اراده کرده‌اند که ملت ایران مستقل نبوده و پیشرفت نکند، اما ملت ایران اراده کرده که عزیز و سرافراز باشد، روی پای خود بیایستد و زیر بار نظام سلطه نرود؛ تردیدی ندارم که در این جنگ اراده‌ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.
دکتر رئیسی با محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ و قبول مسئولیت این اقدام ذلیلانه و خبیثانه از سوی گروهک داعش، با طرح این سوال‌ها که داعش را چه کسانی ایجاد کردند، چه کسانی از این گروهک حمایت کرده و او را به جان ملت‌های منطقه انداختند؟ گفت: امروز مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان سوال می‌کنند که آمریکایی‌ها که رسما به ایجاد داعش اعتراف کرده‌اند، چگونه و با چه رویی ادعای حمایت از حقوق انسان و بشر را می‌کنند! آیا زنان، مردان و کودکانی که در حرم حضرت شاهچراغ در خون خود غلطیدند، انسان نبودند؟
رئیس جمهور با بیان اینکه کارنامه آمریکایی‌ها پر از جنایت است، افزود: مگر مردم دنیا ندیدند که در مقابل چشم آنها، قهرمان مبارزه با تروریسم را به شهادت رساندید؟ شما چگونه و با چه رویی دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنید؟ این مردم ایران هستند که مدافعین واقعی حقوق انسان و نوع بشر هستند.
آیت‌الله رئیسی در بخش پایانی سخنانش به مطالبات مردمی مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و از استاندار خواست که به طور جدی و به فوریت موضوع رفع مشکل کیفیت آب شرب منطقه، احداث درمانگاه و دیگر درخواست‌های مردم را پیگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.