تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 8:23
کد خبر : 18348

«مهمونی۱۰ کیلومتری غدیر»؛ وقتی تفاوت‌ها رنگ می‌بازد

«مهمونی۱۰ کیلومتری غدیر»؛ وقتی تفاوت‌ها رنگ می‌بازد
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر»، جشنی میلیونی با حضور همه مردم، همه آنهایی که عاشق اهل بیت (ع) هستند؛ در رودخانه عشق به علی (ع)، بر سر خوان نعمت ولایت و امامت، همه تفاوت‌ها رنگ می‌بازد همه غدیری می‌شوند و علوی.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، جشنی بزرگ به هنای ۱۰ کیلومتر از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع)، روز سه شنبه – ۵ تیر- همزمان با عید سعید غدیر خم جشنی فرهنگی مذهبی با حضور گروه‌های مختلف مردم در تهران برگزار شد، همزمان ۳۸۰ شهر و روستای کشور غدیر را جشن گرفته است،

۱۷:۰۰/ عصر یک روز تابستانی تیر ماهی، سه‌شنبه – ۵ تیر- تهران پایتخت باشکوه ایران زمین، اینجا میدان امام حسین (ع) عاشقان ولایت، امامت و اهل بیت (ع) گردهم می‌آیند؛ از صیح امروز موکب‌ها آماده پذیرایی هستند تا ۲۲ شب؛ عید است و جشن و شادی و ۱۰ کیلومتر مهمونی.

بارزترین چیزی که در میدان امام حسین (ع) دیده می‌شود، شور و حضور بچه‌هاست. شاید تعجب کنید اما رنگارنگی این مهمانی ۱۰ کیلومتری به حضور بچه‌هاست؛ به کتاب ها و مدادهای رنگی و میزهایی که برای نقاشی تعبیه شده اند. به وسایل بادی شهربازی که قدش از کل جمعیت بلندتر است و رد انگشت اشاره بچه‌ها در آخر به همان‌ها ختم می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.