به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: مردم شجاع فلسطین امروز هیمنه غرب و آمریکا را درهم شکستند ونشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است. وی افزود: کمک‌های سران غربی به سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده شکست سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی است. نماینده

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: مردم شجاع فلسطین امروز هیمنه غرب و آمریکا را درهم شکستند ونشان دادند قدرت ادعایی رژیم صهیونیستی پوشالی است.

وی افزود: کمک‌های سران غربی به سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده شکست سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی در فلسطین گفت: آنچه در نوار غزه این روزها می‌گذرد یک سکه دوروست یک روی آن مثبت و امیدآفرین بوده و روی دیگر آن ظلم و ستم و کودک کشی است.

علیدادی سلیمانی گفت: روی مثبت و امیدآفرین این سکه مردم شجاع و مجاهد فلسطین هستند. مردمی که توانستند آخرین میخ‌ها را بر تابوت جهان تک قطبی با سردمداران پوشالی آن بکوبند.

وی افزود: امروز بخش قابل توجهی از نظم نوین جهانی مبتنی بر نگاه مقاومت است که در آن صدها هزار جوان مجاهد امت اسلامی در کنار هم با ظلم و جنایت مبارزه می‌کنند.

امام جمعه کرمان گفت: مسئله فلسطین امروز تبدیل به مهم‌ترین مسئله مردم آزادی خواه و فهیم جهان شده است و علت آن هم رشادت مردم فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی است.

علیدادی سلیمانی نسل کشی، کودک کشی و قتل خانواده‌های بی دفاع فلسطین را روی دیگر سکه نبرد مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی دانست و افزود: شاهدیم که سردمداران دنیا به رژیم کودک کش صهیونیستی فرصت می‌دهند تا شکست خود در جنگ با مردم مظلوم فلسطین را با کودک کشی و جنایات وحشتناک جبران کنند.