تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 8:19
کد خبر : 18312

برقراری نظم و امنیت مهم‌ترین رسالت پلیس در انتخابات است

برقراری نظم و امنیت مهم‌ترین رسالت پلیس در انتخابات است
فرمانده انتظامي استان تأمين نظم و امنيت انتخابات را مهم‌ترين رسالت پليس در برگزاري اين رويداد سرنوشت ساز برشمرد.

به گزارش نسیم صبا: سردار”ناصر فرشید”در آیین صبحگاه دوم تیرماه اظهار داشت: نظم و انضباط فردی و سازمانی شاکله اصلی ماموریت های انتظامی است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: پلیس برای تأمین نظم و امنیت حداکثری در انتخابات از تمام توان خود بهره می گیرد و برای آمادگی کامل در این زمینه از تمام ظرفیت ها استفاده می کند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این راستا پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات، اقدامات پیشگیرانه را در سطح استان کرمان به کار گرفته است تا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان با حضوری حداکثری بتوانند نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث انتخاب گفت: ملاک ما سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است که ایشان ویژگی های یک انتخاب اصلح را به طور کامل در بیانات خود ذکر فرموده اند.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف پلیس قبل و حین برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی با آمادگی و هوشیاری کامل برای حفاظت از صندوق اخذ رای و محل برگزاری انتخابات تلاش می کنند که در این راستا اجرای به موقع طرح های انتظامی و امنیتی در امر انتخابات مورد تاکید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.