امام جمعه کرمان خواستار تقویت کشور در عرصه‌های اقتصادی شد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، حجت الاسلام علی عربپور روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز سرباز افزود: دشمن با شعار دادن علیه ارزش ها، کشیدن حجاب از سر بانوان، اهانت به شهدا و تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی، اهداف خود را عملیاتی می کند.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان با غیرت دینی پایانی ندارد و تا زمانی که سپاه اسلام و پرچم حق در اهتزاز باشد، دشمن لحظه ای کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: دشمنی شیطان تا قیام قیامت ادامه دارد، اما مهم این است که همه در این عرصه و صحنه به ریسمان خدا یعنی اهل بیت (ع) و ولایت‌فقیه چنگ بزنیم.

حجت‌الاسلام عربپور ادامه داد: همه باید این ریسمان را محکم بگیریم و مراقب باشیم که دشمن از تاثیر فضای مجازی، غفلت و از جهالت ما سو استفاده نکند.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز به مناسب روز سپاه و هفته دفاع مقدس، سربازان این نیرو برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور پیدا کردند.

در این آیین جمعی از مسئولان و سربازان سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل نسبت به مقام شهیدان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.