تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 5:15
کد خبر : 4388

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله: دشمن امروز با غیرت جوانان ما مقابله می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله: دشمن امروز با غیرت جوانان ما مقابله می‌کند
امام جمعه کرمان خواستار تقویت کشور در عرصه‌های اقتصادی شد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، حجت الاسلام علی عربپور روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز سرباز افزود: دشمن با شعار دادن علیه ارزش ها، کشیدن حجاب از سر بانوان، اهانت به شهدا و تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی، اهداف خود را عملیاتی می کند.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان با غیرت دینی پایانی ندارد و تا زمانی که سپاه اسلام و پرچم حق در اهتزاز باشد، دشمن لحظه ای کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: دشمنی شیطان تا قیام قیامت ادامه دارد، اما مهم این است که همه در این عرصه و صحنه به ریسمان خدا یعنی اهل بیت (ع) و ولایت‌فقیه چنگ بزنیم.

حجت‌الاسلام عربپور ادامه داد: همه باید این ریسمان را محکم بگیریم و مراقب باشیم که دشمن از تاثیر فضای مجازی، غفلت و از جهالت ما سو استفاده نکند.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز به مناسب روز سپاه و هفته دفاع مقدس، سربازان این نیرو برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور پیدا کردند.

در این آیین جمعی از مسئولان و سربازان سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل نسبت به مقام شهیدان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.