استاندار تهران گفت: مسکن، تأمین زیرساخت‌ و کمبود تخت بیمارستانی مهم ترین مشکلات در استان تهران است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علیرضا فخاری عصر شنبه در جلسه با استانداران سابق که با حضور مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، معاونین استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبانیه اظهار داشت: تجربه گذشتگان چراغ راه آیندگان است، هر چند ممکن است برخی موضوعات استان تغییر کرده باشد اما نظام مسائل یکسان است و شدت و حدت آن در برهه‌های مختلف فرق می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات استان تهران افزود: موضوع مهاجرت در گذشته به شدت الان نبوده و اکنون جمعیت تهران معادل جمعیت چند استان است.

استاندار تهران با اشاره به دیگر مشکلات عنوان کرد: مسئله مسکن، تأمین زیرساخت‌هایی مثل آب، برق، بهداشت و درمان، کمبود تخت بیمارستانی از دیگر مسائل مورد توجه استان می‌باشد.

فخاری ادامه داد: هدف این بود تا با تشکیل این جلسه با اقدامی ابتکاری سهمی در چگونگی رفع مشکلات استان با استفاده از تجربه انداخته شده استانداران سابق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: چگونگی اتصال دانش و تجربیات گذشته به امروز دارای اهمیت است، در این راستا مجمع استانداران به عنوان اتاق فکر، جمع‌بندی مسائل را انجام دهند تا زمینه تبدیل نظرات به روش اجرایی فراهم شود.