تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 7:34
کد خبر : 8645

مسکن و کمبود تخت بیمارستانی مهم ترین مشکلات در استان تهران است

مسکن و کمبود تخت بیمارستانی مهم ترین مشکلات در استان تهران است
استاندار تهران گفت: مسکن، تأمین زیرساخت‌ و کمبود تخت بیمارستانی مهم ترین مشکلات در استان تهران است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علیرضا فخاری عصر شنبه در جلسه با استانداران سابق که با حضور مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، معاونین استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبانیه اظهار داشت: تجربه گذشتگان چراغ راه آیندگان است، هر چند ممکن است برخی موضوعات استان تغییر کرده باشد اما نظام مسائل یکسان است و شدت و حدت آن در برهه‌های مختلف فرق می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات استان تهران افزود: موضوع مهاجرت در گذشته به شدت الان نبوده و اکنون جمعیت تهران معادل جمعیت چند استان است.

استاندار تهران با اشاره به دیگر مشکلات عنوان کرد: مسئله مسکن، تأمین زیرساخت‌هایی مثل آب، برق، بهداشت و درمان، کمبود تخت بیمارستانی از دیگر مسائل مورد توجه استان می‌باشد.

فخاری ادامه داد: هدف این بود تا با تشکیل این جلسه با اقدامی ابتکاری سهمی در چگونگی رفع مشکلات استان با استفاده از تجربه انداخته شده استانداران سابق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: چگونگی اتصال دانش و تجربیات گذشته به امروز دارای اهمیت است، در این راستا مجمع استانداران به عنوان اتاق فکر، جمع‌بندی مسائل را انجام دهند تا زمینه تبدیل نظرات به روش اجرایی فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.