تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آبان 1401 - 7:27

جلسه رفع موانع تولید با حضور شماری از مسئولین دستگاه های اجرایی به ریاست علی بابایی فرماندار کرمان تشکیل شد .

به گزارش نسیم صبا:علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه که بصورت فوق العاده باموضوع کشتارگاه دام کرمان تشکیل شدگفت: امروز کشور نیاز مبرمی به تولید دارد تنها با تولید است که می توان از چالش ها ی اقتصادی عبور کرد، لذا یکی از اصلی ترین راههای تحقق دیدگاه رهبر معظم انقلاب در زمینه مانع زدایی از تولید همکاری و هم افزایی دستگاههای متولی است.
وی افزود: زمانی که تولید کننده در این ساختار بروکراتیک پر پیچ و خم اداری دچار بی انگیزگی، هدر رفت زمان، انرژی و سرمایه می شود نباید انتظار پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور را داشت.
دکتر بابایی با اشاره به کشتارگاه دام از آن بعنوان یکی از واحدهای تولیدی فعال و پرتلاش شهرستان کرمان یاد کردو اظهار داشت : این کشتارگاه با مدیریت بخش خصوصی در حال تولید و توزیع درصد بالایی از گوشت مصرفی مورد نیاز شهرستان است، با توجه به حجم تولید، رفع نیاز بازار و همچنین تعداد سیصد نفر نیروی کار این واحد تولیدی، شایسته است اداراتی که مرتبط با فعالیت این واحد هستند در جهت رفع مشکلات آن با دید جامع و کامل به قضیه نگاه و تلاش کنند.
وی ادامه داد: اگر مسئولین دولتی همکاری لازم را با تولید کنندگان بخش خصوصی نداشته باشند باید پاسخگوی بیکاری ، تورم و تبعات اجتماعی ناشی از آن باشند .
فرماندار کرمان با تأکید بر این نکته که این پتانسیل در بین ادارات شهرستان کرمان وجود دارد تصریح کرد: دستگاه های اجرایی بایستی با هم افزایی و هم اندیشی مضاعف گره از کار تولید و اشتغال شهرستان باز کنند، موضوعی که دستور مقام معظم رهبری و دولت و مطالبه مردم است.