تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1402 - 5:56

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه از موضوعات مهم مجموعه انتظامی ارتقای امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است گفت: که در این زمینه یک رزمایش در پیش داریم.

به گزارش نسیم صبا: سردار احمدرضا رادان در جریان آئین بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و با اشاره به پهنه گسترده کویر در دیار کریمان اظهار داشت: برای پوشش بهتر مأموریت‌های یگان‌های تکاوری و افزایش توانمندی رزمی آنان طرح فرماندهی واحد در قالب سه رویکرد و سناریو اجرا شد تا مدیریت این واحدهای عملیاتی در حوزه یگان ویژه باشد و بتوانیم حوزه کویری کشور را از منطقه ورامین و خراسان جنوبی تا عمق استان کرمان درنوردیم که برای این منظور یک رزمایش در پیش داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تشریح اهداف و رویکردهای موردنظر در زمینه ارتقای نظم و امنیت استان کرمان با اولویت تقویت انتظامی مناطق جنوب و شرق این حوزه بیان کرد: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح، یگان‌های تکاوری از نظر استقرار، توان و تحرک عملیاتی و تجهیزاتی به وضعیت بهتر و رو به ارتقایی برسند و سامانه پهبادی پایش کویر نیز که پیگیری‌های زیادی برای آن در کرمان صورت گرفته، زودتر تکمیل شود و پوشش حوزه کویر را افزایش دهد.

به گفته وی توجه و اهتمام ویژه ستاد کل در حوزه بازدید و ارزیابی عملکرد مجموعه انتظامی کشور و اتفاقات خوبی در پی این نظارت‌ها رقم خواهد خورد که شایسته تجلیل ویژه است.

سردار رادان در ادامه یکی از مهمترین موضوعات را افزایش توانمندی‌های حوزه معیشت برشمرد و گفت: طرح اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی در کل کشور با جدیت و به منظور کاهش مسافت محل خدمت و زندگی کارکنان در دستور کار است و پیگیری‌های خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم.