تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 7:15
کد خبر : 18520

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان: ۱۵۳ گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان ثبت شده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان: ۱۵۳ گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان ثبت شده است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: ۱۵۳ گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان ثبت شده است که تا پایان سال به ۶۰۰ گروه خواهند رسید.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علی شجاع‌حیدری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار هفته اول محرم؛ امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و گفتمان زینبی است.

شجاع‌حیدری هفته اول محرم را هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان و بیان کرد: باید در نگرش فرهنگی بانوان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر تلاش شود.

وی تاکید کرد: قدرت و عقلانیت دو بال امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شوند.

شجاع‌حیدری گفت: تبلیغات محیطی، معرفی فعالان مردمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده شهدا و گردهمایی مبلغین از جمله برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، انتشار ویژه نامه خط معروف و هم‌اندیشی علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را از دیگر برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

شجاع‌حیدری ادامه داد: برگزاری همایش بانوان زینبی، نشست با مداحان، مسابقه کتابخوانی در سطح کشوری و دیدار با علما از دیگر برنامه‌های این هفته خواهند بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: نرم افزار سو (sooapp.ir)به منظور ارتقا نظام پاسخگویی ادارات و سازمان‌ها به مردم بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه گزارشات دستی نیز پذیرفته می‌شود، تاکید کرد: جامعه زمانی استمرار دارد که خوبی‌ها در آن مستمر باشد، بنابراین نهی از منکر آن را سم‌زدایی می‌کند.

شجاع‌حیدری گفت: نظارت همگانی در جهت سالم سازی یکی از اهداف امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند گزارشات و نظرات خود را در رابطه با منکر در همه عرصه‌ها از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۰۹ ارائه کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در پایان یادآور شد: ۱۵۳ گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان ثبت شده است که تا پایان سال به ۶۰۰ گروه خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.