تاریخ انتشار: شنبه 17 دی 1401 - 5:30

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقبال بی نظیر مردم برای حضور در مراسم های دهه مقاومت در کرمان گفت: احداث و توسعه زائرسراها در این شهر ضروری است.

به گزارش نسیم صبا:سردار غلامرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: سردار سلیمانی افتخار مردم ایران و ملت اسلام است و حضور گسترده مردم در سراسر کشور در مراسم‌های سالگرد و اجتماعات با شکوهی که برگزار شده نشان دهنده دقر شناسی مردم نسبت به سردار سلیمانی است.

وی گفت: به خصوص در شهر کرمان شاهد مراسم حماسی بودیم و ۲۰۰ هزار زائر در مراسم سالگرد حضور داشتند و حضور مردم در مراسم سالگرد شهید سلیمانی روندی افزایشی دارد و افکار سنجی و نظر سنجی که صورت گرفته است میزان علاقه و محبت مردم به این شهید در حالت بسیار استثنایی نشان می‌دهد.

سردار سلیمانی افزود: این نشان از وفاداری ملت به آرمانهای این شهید و سایر شهدا دارد.

وی گفت: استان در حال بررسی و تهیه طرح‌های لازم برای تکمیل زیر ساختهای مناسب در زمینه گردشگری مقاومت است و سپاه ثارالله در این مسیر فعال است و در آینده نقش آفرینی خواهد کرد.

وی بیان کرد: زیر ساختها در کرمان باید افزایش پیدا کند و همکاران ما در استان کرمان در حال تهیه طرحی با همکاری مسئولان هستند که سپاه در این زمینه مشارکت خواهد داشت.

وی احداث زائر سرا در کرمان را ضروری دانست.