تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 5:30
کد خبر : 7305

توسعه زائرسراها در کرمان ضروری است

توسعه زائرسراها در کرمان ضروری است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقبال بی نظیر مردم برای حضور در مراسم های دهه مقاومت در کرمان گفت: احداث و توسعه زائرسراها در این شهر ضروری است.

به گزارش نسیم صبا:سردار غلامرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: سردار سلیمانی افتخار مردم ایران و ملت اسلام است و حضور گسترده مردم در سراسر کشور در مراسم‌های سالگرد و اجتماعات با شکوهی که برگزار شده نشان دهنده دقر شناسی مردم نسبت به سردار سلیمانی است.

وی گفت: به خصوص در شهر کرمان شاهد مراسم حماسی بودیم و ۲۰۰ هزار زائر در مراسم سالگرد حضور داشتند و حضور مردم در مراسم سالگرد شهید سلیمانی روندی افزایشی دارد و افکار سنجی و نظر سنجی که صورت گرفته است میزان علاقه و محبت مردم به این شهید در حالت بسیار استثنایی نشان می‌دهد.

سردار سلیمانی افزود: این نشان از وفاداری ملت به آرمانهای این شهید و سایر شهدا دارد.

وی گفت: استان در حال بررسی و تهیه طرح‌های لازم برای تکمیل زیر ساختهای مناسب در زمینه گردشگری مقاومت است و سپاه ثارالله در این مسیر فعال است و در آینده نقش آفرینی خواهد کرد.

وی بیان کرد: زیر ساختها در کرمان باید افزایش پیدا کند و همکاران ما در استان کرمان در حال تهیه طرحی با همکاری مسئولان هستند که سپاه در این زمینه مشارکت خواهد داشت.

وی احداث زائر سرا در کرمان را ضروری دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.