رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدرضا برکت در سفر خود به کرمان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از پروژه‌ تالار مرکزی بازدید کرد.

وی با اشاره به بازدید و بررسی ابعاد پروژه تالار مرکزی کرمان در نیمه اول مردادماه و بیان اینکه بازدید امروز در راستای بررسی مقدمه افتتاحیه و بخش‌های مختلف تالار است، اظهار کرد: همه مباحث پروژه و هر سه سالن و فضاهای مشاعی ساختمان آماده بهره‌برداری است.

برکت ضمن ابراز خرسندی از اتمام پروژه تالار مرکزی کرمان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان کرمان برای افتتاح تالار مرکزی استان تا پایان سال قول مساعدت دادند و این امر با همراهی و عنایت ویژه وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد محقق شد.

وی تصریح کرد: این پروژه همزمان با ولادت امام علی(ع) با حضور وزیر به بهره‌برداری می‌رسد و پس از ۱۵ سال مردم کرمان شاهد مکانی مجهز و در شأن برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند بود.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار مرکزی کرمان را پروژه‌ای منحصر به فرد در ایران توصیف کرد و گفت: این پروژه از نظر فنی و اجرایی پروژه‌ای استثنایی است؛ تمام سالن‌ها مجهز به صوت و تصویر است و امیدواریم افتتاح آن سبب خیر و برکت برای هنرمندان استان کرمان باشد و اهالی فرهنگ و هنر و مردم شریف کرمان بتوانند استفاده لازم را از مجموعه ببرند.