تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 7:30
کد خبر : 8017

تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می شود

تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می شود
رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدرضا برکت در سفر خود به کرمان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از پروژه‌ تالار مرکزی بازدید کرد.

وی با اشاره به بازدید و بررسی ابعاد پروژه تالار مرکزی کرمان در نیمه اول مردادماه و بیان اینکه بازدید امروز در راستای بررسی مقدمه افتتاحیه و بخش‌های مختلف تالار است، اظهار کرد: همه مباحث پروژه و هر سه سالن و فضاهای مشاعی ساختمان آماده بهره‌برداری است.

برکت ضمن ابراز خرسندی از اتمام پروژه تالار مرکزی کرمان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان کرمان برای افتتاح تالار مرکزی استان تا پایان سال قول مساعدت دادند و این امر با همراهی و عنایت ویژه وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد محقق شد.

وی تصریح کرد: این پروژه همزمان با ولادت امام علی(ع) با حضور وزیر به بهره‌برداری می‌رسد و پس از ۱۵ سال مردم کرمان شاهد مکانی مجهز و در شأن برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند بود.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار مرکزی کرمان را پروژه‌ای منحصر به فرد در ایران توصیف کرد و گفت: این پروژه از نظر فنی و اجرایی پروژه‌ای استثنایی است؛ تمام سالن‌ها مجهز به صوت و تصویر است و امیدواریم افتتاح آن سبب خیر و برکت برای هنرمندان استان کرمان باشد و اهالی فرهنگ و هنر و مردم شریف کرمان بتوانند استفاده لازم را از مجموعه ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.