مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری 32هزار و 424 نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی در تشریح این خبر افزود: ۹۳ درصد از کارکنان شرکت گاز استان کرمان در این بازه زمانی آموزش دیده اند که از ۳۲ هزار و ۴۲۴ نفر ساعت آموزش ذکر شده، ۵ هزار و ۴۵۵ نفر ساعت آموزش مربوط به مدیران و ۲۶ هزار و ۹۶۹ نفر ساعت مربوط به کارکنان است.
وی اساس توسعه و بالندگی سازمان را بهسازی نیروی انسانی دانست و گفت: این مهم از طریق آموزش‌های ضمن خدمت حاصل می شود، به طوریکه با انطباق هرچه بیشتر دانش و مهارت کارکنان با نیازهای سازمان و پیشرفت‌های علمی درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می‌رود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: جهت دست‌یابی به این امر سعی شده در گاز استان کرمان با ایجاد فرصت‌های آموزشی مناسب و پیاده‌سازی یک نظام آموزشی کارآمد به عنوان یکی از کارکردهای مهم مدیریت منابع انسانی، توانایی‌های بالقوه افراد به فعل درآمده و استعدادهای آنان شکوفا شود.
سلیمانی در ادامه گفت: از دوره های مهم برگزار شده در این بازه زمانی می توان به دوره آموزشی شناخت تجهیزات، کالیبراسیون و بازرسی سیستم های اندازه گیری برای واحدهای اندازه گیری شرکت های گاز استانی، همایش مسئولین بودجه شرکت های گاز استانی با بررسی موضوعات و گزارشات بودجه ای با تمرکز بر همخوانی ردیف های بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با ردیف سرفصل ها و ردیف های بودجه شرکت ملی گاز ایران، برگزاری سه دوره استعداد یابی فرزندان کارکنانبرای مشخص شدن رشته تحصیلی و مشاغل آینده و… اشاره کرد.