تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 7:59
کد خبر : 2613

معاون استاندار کرمان خطاب به اعضای شوراها: برای خودتان دردسر درست نکنید

معاون استاندار کرمان خطاب به اعضای شوراها: برای خودتان دردسر درست نکنید
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان خطاب به اعضای شوراهای اسلامی تاکید کرد: بگذارید دوره فعالیت خود بگذرد و با ورود به معاملات شهرداری ها، برای خودتان دردسری درست نکنید.

به گزارش نایرنا سید مصطفی آیت اللهی سیم صبا ازموسوی روز چهارشنبه در گردهمایی شهرداران استان کرمان افزود: طبق قانون، اعضای شوراها نمی‌توانند در معاملات شهرداری ها ورود کنند و از شما می خواهیم به این معاملات ورود نکنید.

وی با اشاره به موضوع دیگری با عنوان مالکیت در اراضی دولتی اظهارداشت: افرادی که فکر می کنند می توانند مالکیت خود را در اراضی دولتی اثبات کنند، موضوع را پیگیری کنند.

آیت اللهی موسوی افزود: در این زمینه در شهرستان فهرج مدارک محکمه پسند وجود داشت که سند دولت باطل شد.

افزایش بودجه عمرانی شهرداری ها

به گزارش ایرنا مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان نیز در این همایش گفت: مجموع اعتبارات و بودجه شهرداری های استان کرمان در سال ۱۴۰۰ سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن بودجه عمرانی بوده است.

علی شهسواری افزود: بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری به نزدیک ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که سه هزار میلیارد تومان از این میزان اعتبارات عمرانی است.

وی عنوان کرد: فرایند جذب اعتبارات در بیش از ۹۹ درصد شهرداری های استان کرمان بموقع انجام می شود اما امسال برخی از شهرداری ها در زمان مقرر نسبت به جذب بودجه اقدام نکردند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان با بیان اینکه حسابرسی امور شهرداری ها از وظایف اصلی شوراهای اسلامی است گفت: شهرداری و اعضای شورای اسلامی باید حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

به گزارش ایرنا در این نشست رییس سازمان بازرسی استان کرمان نیز حضور داشت که گفت اخذ رشوه در رتبه نخست حوزه فساد اداری شهرداری‌های استان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.