تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 5:27
کد خبر : 3063

یکی از اهداف دشمنان مقابله با حجاب است

یکی از اهداف دشمنان مقابله با حجاب است
امام جمعه کرمان مبارزه با حجاب را یکی از مهمترین اهداف دشمن در جامعه های اسلامی دانست.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در قران کریم دو نوع هدایت داریم یکی هدایت تکوینی که خداوند وقتی موجودات را خلق کرد، تکامل را در ذات آنها قرار داد و دیگری هدایت تشریعی است که از طریق ارسال رسل انجام می‌شود تا مردم هدایت شوند و حرکت در این راه سختی‌هایی دارد.

وی اظهار داشت: در هدایت تشریعی برای حرکت در مسیر الهی سختی‌های مختلفی وجود دارد و ممکن است که افراد جان خود را تقدیم کنند لذا اهل بیت سلام الله علیهم مصداق این نوع هدایت هستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در نقطه مقابل هدایت تشریعی جریان خودپرستی‌ها، بت پرستی ها، مال پرستی، قدرت طلبی و قوم پرستی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ابزار حکومت دولت می‌تواند در خدمت هدایت تشریعی و یا در مسیر جریان باطل حرکت کند لذا ریشه درگیری جنگ و عاشورا همین جبهه باطل است.

وی ضمن تسلیت سالگرد آیت الله مشکینی و همچنین شهادت شیخ فضل لله نوری، گفت: بزرگداشت شاعر حسینی محتشم کاشانی را در پیش داریم که همه دوستداران اهل بیت و امام حسین (ع) با اشعار این شعار دلسوخته آشنا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در سالروز ورود اصحاب سید الشهدا (ع) به کربلا قرار داریم که به همین مناسبت تحت عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گداری شده است، خاطرنشان کرد: طبق فرامین دینی سایر فرایض وابسته به امر به ملروف و نهی از منکر است لذا دفاع از معروف‌ها و جنگ با منکرها یکی از ریشه‌های نهصت حسینی است و جنگ با منکر جنگ با گناهان است.

وی با اشاره به اینکه دیدار دو تن از سران منطقه با رهبر معظم انقلاب را داشتیم که صلابت و تحلیل منطقه توسط رهبر انقلاب را به بهترین شکل شنیدید، اظهار داشت: بیانات مهم رهبری با ائمه جمعه را نیز شنیدیم که در ابعاد مختلف صحبت کردند و یکی از محورهای سخنان ایشان، جایگاه نمازجمعه در منابع فقهی بود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: امام جمعه و مشی امام جمعه از دیگر محورهای سخنان معظم له بوده است همچنین بحث حجاب و عفاف و نقش زن عفیف برای پیشبرد اهداف انقلاب یکی دیگر از مباحث مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب بوده است چراکه یکی از اهداف دشمنان مقابله با امر حجاب بوده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.