تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 14:17
کد خبر : 3843

گزارش عملکرد شرکت گاز استان کرمان به مناسبت هفته دولت

گزارش عملکرد شرکت گاز استان کرمان به مناسبت هفته دولت
بیش از 78 هزار اشتراک جدید گاز در استان کرمان تنها در بازه یکساله دولت سیزدهم جذب شد مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از جذب 78 هزار اشتراک جدید گاز در بازه زمانی 1400 تا پایان تیرماه 1401 خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح در تشریح این خبر افزود: درحال حاضر تعداد ۷۴۲ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان برخوردارند که از این تعداد، بیش از ۷۸ هزار مشترک در طول دولت سیزدهم به جمع مشترکین شرکت گاز استان پیوسته اند.

وی در خصوص اجرای پروژه های خطوط لوله بیان کرد: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار کیلومتر خطوط لوله اجرا شده و قابل ذکر است که از ۲۴ هزار کیلومتر خط لوله موجود در استان کرمان قریب به ۸ هزار و صد کیلومتر آن تنها ظرف مدت چهار سال اخیر احداث گردیده است.

فلاح ادامه داد: در یکسال گذشته به ازای هر روز کاری ۷۵۰ مترمکعب در ساعت ظرفیت گازرسانی به صنایع ایجاد شده و همچنین از کل یک هزار و ۱۹۴ صنعت گازدار استان کرمان، ۴۷۲ صنعت جزء و عمده (۴۰%) ظرف مدت چهار سال گذشته به شبکه سراسری گاز متصل گردیده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از تحقق ۱۳۸ درصدی عملکرد این شرکت در نصب انشعابات در سال گذشته خبر داد و گفت: میزان هدفگذاری در این بخش ۲۲ هزار فقره بوده که ۸ هزار فقره بیشتر از تعهد یعنی ۳۰ هزار انشعاب نصب گردیده است.

گفتنی است شرکت گاز استان کرمان در دسته بندی استان های برتر کشور در حوزه نصب انشعابات در سه سال گذشته جزو استان های رتبه برتر قرار گرفته است.

فلاح عنوان کرد: شرکت گاز استان کرمان توانسته، در سال گذشته میزان سوخت مایع صرفه جویی شده را در هر فصل، ۶ میلیون لیتر کاهش داده و بطور کل زمینه صرفه جویی ۲۴ میلیون لیتر در استفاده از سوخت مایع را فراهم آورد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه گازرسانی در استان کرمان با رشدی برابر ۶ درصد در حال انجام می باشد، افزود: در حال حاضر درصد بهره مندی خانوارهای شهری، روستایی و کل استان از گاز طبیعی به ترتیب برابر با ۹۸%، ۵۵% و ۸۴% است.

از دیگر دستاوردهای مهم شرکت گاز استان کرمان در سال گذشته و در طول دوره دولت سیزدهم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– کسب رتبه برتر اقامه نماز و دریافت تقدیر نامه ویژه از سوی ستاد اقامه نماز استان کرمان

– کسب رتبه برتر در حوزه های آموزش، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در بین دستگاه های اجرایی استان

– کسب رتبه برتر شرکت گاز استان کرمان در هشتمین دوره سنجش سلامت اداری

– کسب رتبه سوم حفاظت الکترونیک حراست شرکت گاز استان کرمان

– رضایت مندی ۸۹ درصدی مشترکین کرمانی از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان کرمان

– کسب رتبه برتر کارکنان شرکت گاز استان کرمان در مسابقات سراسری «بهار در بهار»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.