تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 7:51
کد خبر : 2762

گزارش بانک مرکزی از اجرای موفق سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور

گزارش بانک مرکزی از اجرای موفق سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به گزارش بانک مرکزی از تأثیرات مثبت و سازنده اجرای سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور، بر تداوم اجرای این سیاست‌ها تأکید کردند.

به گزارش نسیم صبا:در جلسه سه‌شنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد، بانک مرکزی از تأثیرات مثبت و سازنده اجرای سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور گزارشی ارایه و اعلام کرد.
آمارها نشان می دهد از اواخر سال گذشته تا کنون سیاست مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی مدیریت شده است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ادامه اجرای این سیاست‌ها با هدف کنترل رشد نقدینگی و مراقبت و نظارت بر ترازنامه بانک‌ها تأکید کرد.
در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه روند کاهش فقر و نابرابری‌ها مطرح شد. در این برنامه پیشنهادی تجمیع و هماهنگ‌سازی اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌ها و ایجاد پنجره واحد برای خدمات‌رسانی بهتر و نظام یافته‌تر به اقشار آسیب‌پذیر مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.
بر اساس این پیشنهاد مقرر شد نهادهای مسئول و دست اندرکار خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و آسیب‌پذیر اطلاعات خود را درباره این گروه از جامعه در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهند تا از منابع دولت در این زمینه استفاده حداکثری و از پراکندگی و موازی‌کاری جلوگیری و خدمات با اطلاعات منسجم از طریق پنجره واحد و توسط دستگاه‌های ذیربط ارائه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.